Larpy 2019
Dodane przez Powoj dnia Styczeń 06 2019 20:35:28


Larpy spod znaku SILBERBERG na rok 2019
W tym roku postanowiliśmy od razu zaprezentować wam wszystkie planowane na ten moment projekty tegoroczne wraz z ich terminami oraz podstawowymi informacjami. Pamiętajcie, że do 10.03 obowiązują ceny first minute. Rezerwacji można dokonać za to pod TYM adresem. Wszelkie informacje o warunkach zakwaterowania, dojazdach, oraz organizatorach znajdziecie o TUTAJ. Do zapoznania się z pełną ofertą zapraszamy na stronę http://obozy-wakacyjne.pl/. Prezentowaną w tym roku ofertę dzielimy na trzy działy:


LARPY SIBERBERG WAKACYJNE
Osadzone w rozbudowanym świecie przesyconym magią i tajemnicą. Autorska mechanika, oraz fabuła animowana od początku do końca przez profesjonalny zespół znający każdy aspekt świata na wylot. Postaci wcześniej zgłoszone do przygody mają dopasowane personalne wątki, a z czasem stają się integralną częścią świata jako postaci kanoniczne. Turnusy trwają siedem dni, zaś fabuła od momentu rozpoczęcia trwa nieprzerwanie aż do finału rozgrywki czyli końcowej uczty. Uczestnik niezależnie od tego czy śpi, je czy idzie na patrol - jest ciągle częścią rozgrywki. Ciężar animowania opowieści spoczywa tutaj na kadrze obsługującej rozliczne lokacje, oraz zapewniającej zaplecze scenograiczno-aktorsko-efektowe. Taki turnus jest świetny na rozpoczęcie przygody z larpami, niezależnie od wieku, ze względu na to, że pozwala na pełne zanurzenie się w opowieści.

5-11.07 - SILBERBERG URWIS - Siedmiodniowa fabuła przeznaczona dla najmłodszych uczestników (8-13lat). Fabuła dostosowana do wieku uczestników, pozwalająca na zostanie bohaterem magicznego świata Silberbergu. Zajęcia animowane są przez doświadczonych kadrowiczów. Chcesz oderwać młodego członka rodziny sprzed ekranu komputera/smartfona i zachęcić do aktywnego spędzania czasu? To idealny sposób.

12-18.07 - SILBERBERG: I nastał pokój. - RUN PIERWSZY. Termin dla młodszych uczestników (13-16 lat). Przygodowy larp w terenie, oparty na prostych, lokalnych motywach, w których nie zabraknie jednak wyzwań i zagrożeń, mistycyzmu i tajemnic.
Po wyczerpującej wojnie na ziemiach teralskich kniaziów zapanował długo oczekiwany pokój, zawarty między władcami i armiami. Czy zwykłym ludziom, mieszkańcom osady przy szlaku, także przyniesie wytchnienie?..

19-25.07 - SILBERBERG: I nastał pokój. - RUN DRUGI. Termin dla starszych uczestników (od 16lat). Przygodowy larp w terenie, oparty na prostych, lokalnych motywach, w których nie zabraknie jednak wyzwań i zagrożeń, mistycyzmu i tajemnic.
Po wyczerpującej wojnie na ziemiach teralskich kniaziów zapanował długo oczekiwany pokój, zawarty między władcami i armiami. Czy zwykłym ludziom, mieszkańcom osady przy szlaku, także przyniesie wytchnienie?..

26.07 – 01.08 - SILBERBERG: Deszcz nad górami - RUN PIERWSZY. Termin dla starszych uczestników (od 16lat). Przygodowy larp w terenie, zaangażowana w świecie gry fabuła, oparta na trwających wątkach, z dużą ilością mistycyzmu i starć bojowych.
Mocarstwa wycofały armie i zawarły traktaty, te jednak nie dotyczą małych graczy, wodzów i watażków, którzy zechcą wydrzeć coś dla siebie na podzielone teralskiej ziemi. Nie dotyczą też sił, które toczą swoją wojnę ponad głowami śmiertelników…

4.08 - 10.08 - SILBERBERG: Deszcz nad górami - RUN DRUGI. Termin dla starszych uczestników (od 16lat). Przygodowy larp w terenie, zaangażowana w świecie gry fabuła, oparta na trwających wątkach, z dużą ilością mistycyzmu i starć bojowych.
Mocarstwa wycofały armie i zawarły traktaty, te jednak nie dotyczą małych graczy, wodzów i watażków, którzy zechcą wydrzeć coś dla siebie na podzielone teralskiej ziemi. Nie dotyczą też sił, które toczą swoją wojnę ponad głowami śmiertelników…


LARPY SIBERBERG WEEKENDOWE
Larpy trwające najczęściej od dwóch do czterech dni, obejmując w tym weekend. Planowane są pod kątem starszych uczestników którzy nie mogą sobie pozwolić na dłuższy wyjazd ze względu na życiowe zobowiązania. Tutaj ciężar opowieści spoczywa przede wszystkim na uczestnikach, ponieważ ich postaci są integralną częścią tej historii, pozostanie biernym obserwatorem jest prawie, że niemożliwe ze względu na to, że każda decyzja gracza się liczy. Na larpy weekendowe przyjmujemy też mniejsze ilości graczy.

18-20.01 - SILBERBERG: Gospoda Zimowa - Weekendowa edycja larpa Silberberg, stacjonarny larp w pensjonacie, w klimacie zimowego balu z akcentami mistycznymi i horrorem.
Zimowe Święto w górskim zajeździe przy jednym z ofiryjskich szlaków może nabrać niespodziewanych akcentów…

26-27.01 - SILBERBERG: Przetrwaj! - Weekendowa edycja larpa Silberberg, zimowa przygodowa gra w terenie. 12 h intensywnej gry, nastawionej na konfrontację między graczami.
W niedostępnych, zamarzniętych górach ukryte jest coś, co może zmienić losy świata. Wielu chciałoby to zdobyć… ale najpierw muszą przeżyć w sytuacji, gdy zagrożeniem jest nie tylko przeciwnik i zimowa aura. Coś jeszcze czai się w ciemności...

24-26.05 - SILBERBERG: Dzieci Stepu - Weekendowa edycja larpa Silberberg, intensywna przygodowa gra w terenie w klimacie stepowo-koczowniczym.
Z samnijskich stepów zwykle przychodziło śmiertelne zagrożenie dla świata. Tym razem być może będzie to ratunek…

15 - 18.08 - SILBERBERG: Długa droga do domu - Przeznaczona dla osób pełnoletnich i mocno zaangażowana w świat gry fabuła, pełna dramatów i dylematów moralnych, brutalnych walk i mrocznego mistycyzmu.
Przez długie dziesięciolecia wojny i niewoli Północ straciła wiele – między innymi tysiące swoich mieszkańców, uprowadzonych w niewolę na dalekie Zapołudnie. Teraz, gdy wojna się zakończyła, czy ci, którzy przeżyli niewolę, zdołają zrzucić kajdany? Czy zrobią pierwszy krok na długiej drodze do domu? Czy może okaże się, że dom jest już zupełnie gdzie indziej….

04 – 06.10 - SILBERBERG: Epilog - Fabuła tego epizodu będzie zależna od wydarzeń na obozach larpowych, stanowiąc zakończenie i post scriptum dla ich głównych wątków. Z pewnością nie zabraknie motywów mistycznych ani walki.

LARPY SILBERSPACE
Larpy osadzone w świecie science fiction inspirowanym śwaitem Silberberg. Główną rolę rozgrywa tutaj ASG, oraz elementy survivalowe. Fabuła toczy się nieprzerwanie, a grupy mają swoich opiekunów prowadzących którzy pomagają graczowi w uzupełnianiu wiedzy o świecie.

10 -12.05 - SILBERSPACE: Misja na Orini - RUN DRUGI. Re-edycja pierwszej fabuły w skróconej, skoncentrowanej wersji. Przygodowo-wojenny larp w klimacie sci-fi mieszanym z fantasy, bazujący na strzelance ASG, z elementami survivalu. Gra mocno nastawiona na konfrontacje między graczami.
Na odległej planecie na obrzeżach zamieszkałej Srebrnej Przestrzeni utracono kontakt z placówką naukową. Trzy oddziały rywalizują, by odkryć, co stało się z naukowcami.

26 -29.08 - SILBERSPACE: Dzieci Ei - RUN PIERWSZY. Przygodowo-wojenny larp w klimacie sci-fi mieszanym z fantasy, bazujący na strzelance ASG, z elementami survivalu. Gra silnie nastawiona na konfrontację między graczami.
W zamieszkałym obszarze galaktyki, w Srebrnej Przestrzeni, trzy mocarstwa toczą wyścig o wiedzę i zasoby. Czy zrozumieją ostrzeżenia, jakie znaleźli, czy zignorują je, aż będzie za późno…

26.10 - SILBERSPACE: W przestrzeń - RUN PIERWSZY. Larp typu chamber (w zamkniętym pomieszczeniu) w klimacie sci-fi mieszanym z fantasy. Akcja rozgrywać się będzie na statku kosmicznym, którego pomieszczenia reprezentować będzie świetnie wyposażone i przygotowane wnętrze escape-roomu SpaceQuest we Wrocławiu.
Co zostało zdobyte lub stracone na planetach, to jedno. Drugie – to co trzeba będzie obronić w kosmosie, i przed jakim wrogiem…